top of page
Court

מאמרים

Bullhorn-Icon_edited_edited_edited_edite

צוואות

מדובר במסמך משפטי שלישי בעל חשיבות מכרעת לחיים של כל אחד ואחת מאיתנו שנותן מענה לאחדות המשפחה, למורשת שלנו, לשלום הבית אחרי לכתנו בגיל 120 באמצעותו אנו קובעים כיצד ולמי יחולק רכושנו.

יש חשיבות עליונה להכנת המסמך כראוי ובהתאם לדין שכן ניתן לפסול את המסמך ולא לכבדו בשל פגמים טכניים או מהותיים ועל כן יש להיעזר בעו"ד לשם הכנת המסמך.

משרד עו"ד לענייני גירושין ומשפחה שירלי אלמוג רואה חשיבות עליונה בהנגשת וקידום ההבנה של חשיבותם של מסמכי משולש הזהב שהם יפוי כח מתמשך, יפוי כח רפואי וצוואה, ופועל נמרצות להנגשת העריכה של מסמכים אלו לכל אדם בישראל ועל כן, אנו מציעים שירות של הגעה עד בית הלקוחות לשם הכנת מסמכי משולש הזהב, וזאת ללא חיוב נוסף!

להאזנה למאמר המוקלט היכנסו

עו"ד שירלי אלמוג


במה בעצם מדובר?

צוואה מתייחסת לחלוקת הרכוש ומסרים שאנו רוצים להותיר ליורשינו, לאחר פטירתנו. לכן, זו הצלע השלישית ב"משולש הזהב".

בעוד שיפוי כח מתמשך ויפוי כח רפואי הם תעודות הביטוח שלנו לדרך שבה נבחר לסיים את הפרק האחרון בחיינו, הרי שלצוואה אין נגיעה ישירה לחיים שלנו, אלא לאופן בו נבחר לחלק את הרכוש שלנו אחרי מותנו, ובכך למנוע מחלוקות בין הילדים לבני הזוג שנותרו בחיים, בינם לבין עצמם ולעיתים גם בינם לבין בן משפחה או אדם אחר ש"צץ" פתאום אחרי המוות, וטוען שהוא זכאי לרשת.

כאשר אדם לא מותיר צוואה, נכנסת ברירת המחדל של החוק שמגדירה מי הם היורשים של המנוח/ה.

קביעה מי היורשים שלך בצוואה


לעיתים, אדם אינו מעוניין להוריש ליורשיו החוקיים דווקא, למשל במצבים בהם הילדים התנכרו לו, או בן/בת הזוג חיו בנפרד / בגדו / פגעו בו והוא היה רוצה להוריש את רכושו כולו, חלקו, או מקצתו למישהו ספציפי היקר לליבו או לכול היורשים הטבעיים אך לא לפי חלוקה שווה: במקרה כזה רק צוואה כתובה כדין תיתן מענה. צוואה שנכתבה שלא כדין, או כזו שיש בה פגם, לא תוכל לתת מענה.

החשיבות העליונה בכתיבת צוואה כדין היא בראיית את התמונה הכוללת של חיי המצווה והכרת את כל הפרטים הכמוסים, כדי שהצוואה תיתן מענה מדויק לצרכים ולרצונות של המצווה בחייו וגם תמנע סכסוכים או התנגדויות לצוואה לאחר לכתו בגיל 120.

לכן, הכנת צוואה פשוטה כלאחר יד, או לפי פורמט בסיסי יכולה לגרום נזק רב ליורשים בהמשך הדרך, שכן כאמור היורשים הם הנהנים מהצוואה ולא המצווה עצמו.

לסיכום:


אם חשיבות האחדות המשפחתית והמשך שלום הבית חשוב לכם, ועוד יותר במקרים של נישואים פרק ב', ילדים מנישואים פרק ב', ידועים/ידועות בציבור וכיו"ב- לצוואה יש משמעות קריטית למתן ביטוי ישיר לרצון שלכם ולרגשות שלכם ולכן חשוב להכין אותה כדין.

משרדנו שרואה חשיבות עליונה בהפצת החשיבות של המסמכים הללו לחיים של כל אדם, יצר מוצר פרימיום שנקרא "משולש הזהב" ומורכב משלושה מסמכים קריטיים בחשיבותם לחייכם ולשקט הנפשי שלכם:

יפוי כח מתמשך, יפוי כח רפואי וצוואה.



הנכם מוזמנים ליצור קשר עכשיו למימוש זכאותכם לייעוץ ראשוני, דרך האתר

או דרך המייל: shirley@shirleylaw.co.il

או בנייד: 052-5258022

ונחזור אליכם בהקדם.


עו״ד שירלי אלמוג

כל האמור במאמר זה ובאתר, הינו למידע כללי בלבד ואין לראות באמור יעוץ משפטי. למטרת קבלת יעוץ משפטי אישי יש לתאם פגישת יעוץ עם משרד עו"ד לענייני משפחה וגירושים שירלי אלמוג.



כל זכויות היוצרים למאמר זה ולכל המאמרים באתר שמורות לעו"ד שירלי אלמוג בלבד ואין להעתיק, לצטט, לשכפל או להפיץ חלקים מהמאמרים או את כל המאמרים ללא ייחוס הציטוט לעו"ד שירלי אלמוג וללא קבלת הרשאה בכתב מראש לעשות כן.

כל העושה זאת חושף עצמו לתביעה בגין הפרת זכויות יוצרים.



פוסטים אחרונים

הצג הכול

שאלות ותשובות בעניין צוואה וירושה

יש בלבול או חוסר ידע והתמצאות בין המושגים צוואה וירושה. מאמר שו"ת זה נועד לשפוך אור על ההבדל בין המושגים, לצורך מתן מושג כללי. משרד עורך דין לענייני משפחה וגירושין שירלי אלמוג מתמחה בהכנת צוואות כדין,

רצונו של אדם- כבודו: מחשבות ועצות

הקשר בין מסמכי משולש הזהב וכבוד אחד הפתגמים השגורים בעיברית הוא "רצונו של אדם- כבודו". הכוונה היא שכאשר אדם מבטא את הרצון שלו, זה לא רק לשם האמירה, אלא לשם מילוי הרצון שלו: בין אם בעצמו ובין אם על ידי

כשרות משפטית

כשרות משפטית זוהי הגדרה שקבועה בחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות ובתקנות הנילוות הקובעת שכל אדם כשיר לזכויות וחובות מהרגע שנולד עד הרגע שהוא מת. כלומר כשרות משפטית היא זכות מוקנית, די בדומה לאפוטרופסות

השאירו פרטים למימוש זכאותכם לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות

הטופס התקבל בהצלחה

נא למלא את הטופס

bottom of page