top of page
Court

מאמרים

Bullhorn-Icon_edited_edited_edited_edite

יפוי כח רפואי


מדובר במסמך משפטי שני בעל חשיבות מכרעת לחיים של כל אחד ואחת מאיתנו שנותן במידה מסויימת מענה לסוגיית "המתת חסד" שאינה אופציה בישראל, באמצעות מניעת הארכת חיים באמצעים מלאכותיים בתנאים שאתם קובעים עבור עצמכם.

לייפוי כח רפואי תוקף כלפי כולי עלמא: גם מול בתי משפט לענייני משפחה וכן בכל המוסדות הרפואיים בארץ.

משרד עו"ד לענייני משפה שירלי אלמוג רואה חשיבות עליונה במסמכים אלו לכל אדם בישראל שכן הם מאפשרים שליטה של האדם לא רק בחייו אלא באופן בו יסיים את חייו ולשם קידום הבנת החשיבות של מסמכי משולש הזהב, אנו פועלים נמרצות הן בהנגשת המידע והן במתן שירות עד בית הלקוח להכנת המסמכים ללא עלות נוספת!

להאזנה למאמר המוקלט היכנסו:


עו"ד שירלי אלמוג


במה בעצם מדובר?


כפי שהוסבר במאמר אודות ייפוי כח מתמשך, ייפוי הכח המתמשך מרגע שנכנס לתוקף משפטי, תקף עד יום המוות או עד מועד אחר שאתם מגדירים במסמך, למעט בעניין הרפואי שבו התוקף ייפסק אם חלילה אדם יוגדר כ"חולה הנוטה למות".

לשם כך יש את המסמך הקריטי "ייפוי כח רפואי" הרלוונטי למקרים בהם אדם מאובחן כחולה הנוטה למות: מבחינה משפטית מדובר על אדם שהרופא קבע שנותרו לו 6 חודשים לחיות.[ייתכן שאותו אדם יחיה בפועל 10 שנים, כידוע רופאים אינם קובעים את תוחלת חיינו אך הם מעריכים את תקופת המשך החיים של האדם בהתאם לאבחנה הרפואית שניתנה להם].


ברגע שלאדם נקבע כי נותרו 6 חודשים לחיות, הוא מוגדר בשפה משפטית כ"חולה הנוטה למות" ואז למעשה החלק הרפואי בייפוי הכח המתמשך כבר אינו תקף, שכן - ייפוי הכח המתמשך עוסק באדם שלא הוגדר כחולה הנוטה למות.


 מרגע שאדם מוגדר כך, הוא נכנס משפטית קטגורית תחת חוק "החולה הנוטה למות" ואז חלות הנחיות רפואיות שונות לגביו.


בגדול ובצורה די גסה ניתן לומר, שמי שאין לו ייפוי כח רפואי, יהיה נתון לחסדי הרפואה, ולחסדי הרופאים והמדיניות הרפואית הנוהגת כשהדגש בישראל הוא על הארכת חיים מלאכותית ככל שניתן.


כולנו מכירים משפחות וחברים או אפילו בני משפחה שלנו שנכנסו לניתוח פשוט ולא יצאו ממנו בהכרה. במקרים אלו אותו אדם נשאר מאושפז כבול למכשירים תומכי חיים, מנשמים, הזנה, זונדות וכיו"ב ואין לו או לבני משפחתו שליטה על הטיפול ועל הארכת החיים.


ייפוי כח רפואי נותן מענה מדהים לסוגייה הזו, בעיקר בהינתן שבישראל אין זכות לאדם לבחור המתת חסד, שכן, זה לא חוקי בארץ. מרגע שאדם מחובר להנשמה והחייאה מלאכותית, לא ניתן לנתקו היות שזה מוגדר כהריגה.


באמצעות ייפוי כח רפואי, כל אדם יכול לבחור את הדרך בה יסיים את חייו, ואת הנסיבות בהן זה יקרה ומרגע שהמסמך מופקד, הוא מופץ באמצעות גורם ממשלתי לכל בתי החולים בארץ ולכל הגורמים המטפלים האפשריים כך שבשעת פקודה, חו"ח, כשהאדם מגיע לביה"ח לאחר שהוגדר כ"חולה הנוטה למות", ביה"ח יראה מיד במחשב כי קיים מסמך הנחיות אותו מילא אותו חולה וביה"ח יהיה חייב למלא את הוראות האפוטרופוס וההנחיות שבייפוי הכח הרפואי.


לסיכום:


מאחר שכך, ייפוי כח רפואי הוא מסמך בעל חשיבות עליונה להבטיח כי חיינו לא יוחזקו ויוארכו על ידי מכשירים וטיפולים רפואיים, לאחר שהוגדרנו כ"לא כשירים משפטית" וכ"חולים הנוטים למות" ונזכה לקבל רק את הטיפול שבו נבחר ולמות באופן שבו נבחר, היום, כשאנו צלולים וכשירים משפטית ו/או לחילופין יש מי שייבחר במסמך כי חייו יוארכו בצורה מלאכותית בכל דרך וגם זו אופציה.


משרדנו שרואה חשיבות עליונה בהפצת החשיבות של המסמכים הללו לחיים של כל אדם, יצר מוצר פרימיום שנקרא "משולש הזהב" ומורכב משלושה מסמכים קריטיים בחשיבותם לחייכם ולשקט הנפשי שלכם:

                                                               

    יפוי כח מתמשך, יפוי כח רפואי וצוואה.




משרד עו"ד שירלי אלמוג מתמחה בניהול תיקי אפוטרופסות, ייפוי כח מתמשך, ייפוי כח רפואי, הליכים לפי חוק החולה הנוטה למות,  מסמך הבעת רצון וחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, וניהול הליכים סבוכים ומורכבים הקשורים בכך, בעדינות ורגישות לצד מקצועיות ומקצוענות חסרת פשרות, כפי שמגיע לך!

בכל שאלה בענייני משפחה וגירושין, הנכם מוזמנים לפנות לעו"ד שירלי אלמוג ללא דיחוי נוסף לתיאום פגישה מיידית.

בשל החשיבות העליונה של מסמכים אלו, משרדנו מקדם את ההנגשה שלהם לכל בית בישראל ומאפשר הגעה לביתכם להכנת המשרד ללא תוספת עלות.


הנכם מוזמנים ליצור קשר עכשיו למימוש זכאותכם לייעוץ ראשוני, דרך האתר

או דרך המייל: shirley@shirleylaw.co.il

או בנייד: 052-5258022

ונחזור אליכם בהקדם.




עו״ד שירלי אלמוג

כל האמור במאמר זה ובאתר, הינו למידע כללי בלבד ואין לראות באמור יעוץ משפטי. למטרת קבלת יעוץ משפטי אישי יש לתאם פגישת יעוץ עם משרד עו"ד לענייני משפחה וגירושים שירלי אלמוג.



כל זכויות היוצרים למאמר זה ולכל המאמרים באתר שמורות לעו"ד שירלי אלמוג בלבד ואין להעתיק, לצטט, לשכפל או להפיץ חלקים מהמאמרים או את כל המאמרים ללא ייחוס הציטוט לעו"ד שירלי אלמוג וללא קבלת הרשאה בכתב מראש לעשות כן.

כל העושה זאת חושף עצמו לתביעה בגין הפרת זכויות יוצרים.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

שאלות ותשובות בעניין צוואה וירושה

יש בלבול או חוסר ידע והתמצאות בין המושגים צוואה וירושה. מאמר שו"ת זה נועד לשפוך אור על ההבדל בין המושגים, לצורך מתן מושג כללי. משרד עורך דין לענייני משפחה וגירושין שירלי אלמוג מתמחה בהכנת צוואות כדין,

רצונו של אדם- כבודו: מחשבות ועצות

הקשר בין מסמכי משולש הזהב וכבוד אחד הפתגמים השגורים בעיברית הוא "רצונו של אדם- כבודו". הכוונה היא שכאשר אדם מבטא את הרצון שלו, זה לא רק לשם האמירה, אלא לשם מילוי הרצון שלו: בין אם בעצמו ובין אם על ידי

כשרות משפטית

כשרות משפטית זוהי הגדרה שקבועה בחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות ובתקנות הנילוות הקובעת שכל אדם כשיר לזכויות וחובות מהרגע שנולד עד הרגע שהוא מת. כלומר כשרות משפטית היא זכות מוקנית, די בדומה לאפוטרופסות

השאירו פרטים למימוש זכאותכם לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות

הטופס התקבל בהצלחה

נא למלא את הטופס

bottom of page